Search This Blog

Rahsia Rumah Lelong

.

Rahsia Rumah Lelong

.
https://www.klikjer.com/members/idevaffiliate.php?id=14728_26
.
Ingin Mengetahui Cara Sebenar Membeli Hartanah Lelong Dan Teknik Menjana Keuntungan Menerusinya?
.
Ikuti Pengalaman 16 Tahun saya dalam bidang hartanah
.
"Bagaimana Saya Melakukannya ?"
.
Wahai Bakal-bakal Pelabur Hartanah Yang Dihormati
.
Tahukah Anda?
.
Salah satu teknik mudah untuk menjana keuntungan menerusi pelaburan hartanah adalah dengan..
.
Langkah 1 : Membeli hartanah dibawah harga pasaran (murah)
.
Langkah 2 : Ubahsuai dan perbaikinya
.
Langkah 3 : Sewakan atau jualkannya dengan harga yang lebih tinggi !
.
Dalam masa beberapa bulan
.
Anda mampu untuk menjana keuntungan beribu-ribu ringgit
.
Malah tidak mustahil juga, berpuluh-puluh ribu ringgit!
.
Teknik ini nampak mudah bukan? Semudah 1 , 2 , 3......
.
MAAF! Saya terpaksa berterus-terang dengan anda disini !....
.
Walaupun hasilnya sangat lumayan....
.
TETAPI, Ianya bukan semudah yang disangka!
.
Ianya melibatkan risiko yang besar !
.
Silap langkah !..
.
Anda mungkin terpaksa menanggung kerugian beribu-ribu ringgit
.
Malah mungkin juga mencecah sehinga berpuluh-puluh ribu ringgit !
.
Untung Besar, Risiko Pun Besar...
.
Ini adalah hakikat di dalam dunia pelaburan !
.
Tiada siapa yang boleh menafikannya !...
.
Pelaburan yang memberikan keuntungan kecil, risikonya adalah kecil
.
Manakala pelaburan yang memberikan keuntungan yang besar, maka risikonya pun adalah besar !
.
Namun begitu, RISIKO ini sebenarnya boleh dikurangkan!
.
Bercakap tentang RISIKO, saya gemar merujuk kepada kata-kata dari Pelabur Terkaya di dunia !
.
Warren Buffett cakap...
.
"Risk comes from not knowing what you're doing."
.
Bermaksud...
.
"Risiko datang apabila anda tidak tahu apa yang anda lakukan !".
.
Disebabkan itulah, jika anda ingin melakukan sesuatu seperti menceburi bidang pelaburan hartanah yang lumayan ini !
.
Anda perlulah terlebih dahulu belajar
.
Menuntut ilmu dan membuat persediaan sebaik mungkin sebelum melakukannya.
.
Dengan mengetahui apa yang anda lakukan.. kadar RISIKO dapat dikurangkan!
.
Salah satu cara untuk mengurangkan risiko tersebut.. adalah belajar daripada orang-orang yang pernah melakukannya.
.
Ehem! ehem!... seperti saya.. :)
.
Belajar Dari Pengalaman Saya!
.
Terus-terang saya katakan,
.
Jika anda ingin belajar dari saya secara "face to face"...
.
Saya sememangnya tidak mempunyai banyak masa untuk melakukannya.
.
Sebagai seorang peguam hartanah, banyak perlu saya uruskan.
.
Banyak kes-kes berkaitan hartanah lelong yang telah saya kendalikan, dari masalah pembeli gagal menjelaskan bayaran baki hartanah lelong

yang dibeli
.
Hinggalah kepada kes "bekas tuan rumah" yang tidak mahu keluar dari rumahnya yang telah dilelong.
.
Dari pengalaman-pengalaman ini jugalah, saya mula belajar tentang selok-belok pelaburan hartanah lelong...
.
Berapakah keuntungan yang boleh diperolehi?
.
Apa masalah yang mungkin dihadapi ?
.
Bagaimana untuk menyelesaikannya ?
.
Apa prosedur untuk melakukannya ?
.
Dan banyak lagi..
.
Perkara ini telah membuka mata saya dan akhirnya, menyebabkan diri saya turut menceburkan diri ke dalam pelaburan HARTANAH
.
Cara Mudah Mempelajari Pengalaman Orang Lain..
.
Untuk memudahkan anda mempelajari tentang selok-belok pelaburan hartanah lelong, dan sekaligus menurunkan RISIKO kerugian.
.
Saya telah mencuri-curi masa saya untuk menulis sebuah ebook mengenainya!.
.
Di dalam ebook ini, saya berkongsikan pengalaman saya dan juga pengalaman pelanggan-pelanggan saya di dalam bidang hartanah selama 16

tahun ini.
.
Apakah Isi Kandungan Ebook Ini?
.
Inilah satu-satunya ebook yang akan memberikan anda panduan lengkap langkah demi langkah bagaimana membeli rumah lelong dan menjana

keuntungan darinya.
.
Antara isi kandungan yang terdapat di dalam ebook ini ialah:-
.
BAB 1: Keistimewaan Melabur Hartanah Lelong.
.
6 Sebab mengapa melabur di dalam hartanah lelong adalah lebih baik dari pelaburan yang lain.
.
BAB 2: Sebab-sebab Hartanah Dilelong.
.
5 Sebab mengapa sesuatu hartanah di lelong.
.
BAB 3: Persediaan Awal Sebelum Melabur.
.
7 persediaan yang perlu anda lakukan sebelum menceburkan diri di dalam dunia pelaburan hartanah lelong.
.
Serta ketahui orang-orang yang terlibat yang perlu anda dekati untuk memastikan kejayaan anda di dalam pelaburan hartanah ini.
.
BAB 4: Bajet Memulakan Pelaburan Hartanah
.
7 sumber yang boleh anda rujuk untuk mendapatkan modal permulaan anda di dalam pelaburan hartanah.
.
BAB 5: Jenis-jenis Hartanah Yang Dilelong
.
Sangat penting untuk anda mengetahui jenis serta ciri-ciri hartanah lelong yang ingin anda beli, silap beli, anda akan kerugian

berpuluh-puluh ribu ringgit.
.
BAB 6: Membeli Hartanah Pra-lelongan
.
Ya! Anda sebenarnya boleh mendapatkan sesebuah hartanah lelong itu sebelum ianya di lelong.
.
Ketahui bagaimana cara untuk mendapatkannya di bab ini.
.
BAB 7: Membeli Hartanah Dilelongan Awam
.
Apakah perkara yang perlu anda teliti pada sesuatu hartanah lelong sebelum anda mengambil keputusan untuk memasuki bilik lelongan
.
Serta apakah dokumen-dokumen yang diperlukan?
.
Bab ini menerangkannya dengan terperinci.
.
BAB 8: Membeli Hartanah Pasca Lelongan
.
Tidak ramai yang mengetahui kaedah ini, anda masih boleh membeli rumah lelong walaupun selepas hari lelongan diadakan.
.
Tekniknya ada diterangkan disini.
.
BAB 9: Mendapatkan Pembiayaan Bank
.
Apakah dokumen yang diperlukan? dan..
.
Bank apakah yang memberikan kelulusan yang segera ? Jawapannya di dalam bab ini.
.
BAB 10: Memohon Surat Kebenaran
.
Sesetengah rumah lelong memerlukan anda mendapatkan surat kebenaran dari pihak berkuasa.
.
Jangan melakukan kesilapan ini dan ketahui rumah jenis apakah yang memerlukan surat kebenaran.
.
BAB 11: Tindakan Selepas Lelongan
.
Apa yang perlu dilakukan setelah anda berjaya memperolehi rumah lelong?
.
Panduan berserta kos yang terlibat ditunjukkan di dalam bab ini.
.
BAB 12: 7 Strategi Membuat Untung Dari Hartanah Lelong
.
Bukan hanya setakat jual atau sewakan, tetapi, ada banyak lagi cara anda boleh menjana keuntungan dari rumah anda.
.
Dapatkan Segera !
.
http://bit.ly/2AkX086
.